لینوکسی شبیه ویندوز

زرین او اس Zorin OS یک جایگزین برای ویندوز و مک او اس است، طراحی شده تا کامپیوتر شما سریع‌تر، قوی‌تر و ایمن‌تر شود.

نقل از Cnet “زرین او اس بدون شک یکی از بهترین توزیع‌های لینوکس است که در حال حاضر وجود دارد.”

نقل از PC-WORLD: “وقتی سرعت مهم است، زرین او اس واقعا می‌درخشد.”

نقل از Techradar: “زرین او اس همه چیز را برای ارائه دارد تا کاربرانی که از سیستم عامل ویندوز یا مک او اس می‌آیند یک تجربه مفید و دلپذیر داشته باشند.”

کاربری آسان

در محیط دسکتاپ زرین، انجام هر کاری با کامپیوتر شما آسان می‌شود. زرین به شما اجازه می دهد دسکتاپ را تغییر دهید و آن را شبیه محیطی کنید که با آن آشنا هستید، مانند ویندوز، مک او اس یا لینوکس. زرین او اس طوری طراحی شده است که کاربران سیستم عامل دیگر نیازی به یادگیری چیزی برای شروع نداشته باشند.

مثل سنگ محکم و قابل اطمینان

زرین بر پایه اوبونتو بنا شده است، و متشکل از همان نرم افزارهای اپن سورسی است که وزارت دفاع ایالات متحده در کامپیوترهای خود استفاده می‌کند و همچنین ناسا در سیستم‌های ایستگاه فضایی بین المللی بهره می برد.

امن در مقابل ویروس

هنگامی که از زرین استفاده می‌کنید دیگر نیازی نیست نگران ویروس‌ها، نرم افزارهای مخرب یا جاسوسی باشید. و همه این به لطف ویژگی‌های امنیتی پیشرفته لینوکس است که به شما کمک می کند تا خود را در مقابل ویروس ها محافظت کنید.

دنیایی از نرم‌افزار

هنگامیکه زرین نصب می‌شود به همراه خود مجموعه کاملی از نرم‌افزارهای کاربردی را نصب می‌کند. از مجموعه آفیس گرفته تا نرم‌افزار حرفه‌ای ویرایش عکس که به شما اجازه می دهد کارهای فوق العاده‌ای انجام دهید. البته برنامه‌ها و بازی های فراوان دیگری در خزانه نرم افزار آنلاین آن در موجود است که می‌توانید نصب کنید، بنابراین شما می توانید هر کاری را که بخواهید با کامپیوتر خود انجام دهید.

حریم خصوصی خود را بازیابید

ما داده‌های شخصی شما را نمیبینیم، بنابر این تبلیغ‌کنندگان و دولت‌ها نمیتوانند فعالیت شما را جاسوسی کنند. زرین همچنین دارای یک فایروال داخلی است، بنابراین شما می توانید از هر گونه تلاش برای به خطر انداختن اطلاعات خود، ایمن بمانید. با سیستم عامل زرین شما می توانید کنترل زندگی دیجیتال‌تان را خود به دست گیرید.

اوج سازگاری

حرکت به سمت زرین مانند نسیم است. کلیه فایل های آفیس، عکس، صدا و فیلم به سادگی کار می کنند. شما حتی می توانید بسیاری از برنامه های ویندوز را در سیستم عامل زرین با استفاده از واین Wine اجرا کنید.

انعطاف پذیری

شما می‌توانید زرین را در کنار سیستم عامل موجود خود نصب کنید. و هر بار در هنگام روشن کردن کامپیوتر انتخاب کنید که کدام سیستم عامل راه اندازی شود.

دسترسی

زرین به بیش از ۵۰ زبان ترجمه شده است و به همراه تکنولوژی های پیشرفته پشتیبانی نصب می‌شود، بنابراین هر کس می تواند در کار با کامپیوتر یک تجربه موفق داشته باشد.

بنابراین کامپیوتر خود را بهتر کنید.
هرچه زودتر زرین را دانلود و نصب کنید.