گفتن بجای نوشتن

اسپیچ تکستر یک مبدل حرفه ای آنلاین گفتار به متن است که در جهت ساده سازی و سرعت بخشیدن به کار شما ارائه شده است.

این برنامه سعی دارد با بالاترین تکنولوژی تبدیل گفتار به متن دقیق‌ترین نتایج را به شما عرضه کند. این سرویس در بروزر کرم به صورت آنلاین ارائه می‌شود و هیچ دانلود و نصب یا ثبت نام لازم ندارد. بنابراین شما می توانید بلافاصله شروع به کار کنید.
گفتن بجای نوشتن، شما را قادر می‌کند به همان سرعتی که روان و مداوم فکر می‌کنید آن را دیکته کنید و همزمان آن را به صورت فایل متنی در یافت کنید. سپس می توانید متن خود را بلافاصله ویرایش کنید.
اسپیچ تکستر برای اولین بار هنگامی امکان پذیر شد که گوگل ورودی گفتار را در نسخه ۱۱ بروزر کرم خود معرفی کرد. ورودی گفتار تا حد زیادی انقلابی است. قبل از آن، تقریبا همه باید برای وارد کردن اطلاعات در کامپیوتر آن را تایپ می‌کردند. اما ورودی گفتار همه اینها را تغییر داده است و به شما اجازه می دهد تا به جای تایپ کردن صحبت کنید!
اسپیچ تکستر به شما اجازه می دهد متن را برای هر هدف ایجاد کنید. شما می توانید برای نوشتن اسناد، مقالات، ایجاد ایمیل ها، پست های وبلاگ و غیره صحبت کنید.
اسپیچ تکستر مبتنی بر پیشرفته ترین موتورهای تشخیص گفتار گوگل است. تمام گفته های شما به گوگل ارسال می شود، در آنجا با استفاده از سرورها و الگوریتم های موازی و موثر تفسیر می‌شود و نتایج آن به اسپیچ تکستر برمی‌گردد. با مدیریت مناسب این نتایج، شما قادر به دستیابی به نتایجی هستید که حتی با نرم افزارهای حرفه ای و گران قیمتی که در بازار وجود دارد، به دست نمی آیند. (با خطای کمتر از ۱۰٪ )
برای شروع، فقط کافیست روی دکمه شروع کلیک کنید.
اسپیچ تکستر به طور خودکار از حافظه دستگاه شما برای ذخیره متن استفاده می کند. این بدان معناست که شما می توانید بروزر را ببندید و بعدا از جایی که ترک کرده‌اید از سر بگیرید.

در ویدیوی زیر نحوه کار را ببینید.

https://www.speechtexter.com